דובר צה"ל פרסם היום (שישי) תיעוד ממצלמת גוף של לוחם באוגדה 98, המציג את העמקת הלחימה בלב העיר עזה.
על פי צה"ל, הכוחות פועלים במרחבים צפופים ומורכבים, תוך שילוב של תחבולה מבצעית לצד מעטפת מודיעינית ואווירית מדויקת. במהלך אחת הפשיטות, זיהו הלוחמים מחבל חמוש ברקטת RPG, ולאחר סגירת מעגל מהירה – המחבל חוסל.




בצה"ל ציינו כי כוחות פיקוד הדרום ממשיכים בלחימה ברצועת עזה, במטרה לסכל איומים ולשמור על ביטחון אזרחי ישראל.
כזכור, במהלך ימי החג צה"ל הרחיב את פעילותו הקרקעית בעיר עזה, תוך הפעלת אוגדות במספר גזרות מקבילות. אוגדה 162 פועלת עם שלוש חטיבות בשכונות במרכז העיר, אוגדה 98 במרחב מחנה הטרור ממערב לעיר, אוגדה 36 עם שלוש חטיבות בשכונות הדרומיות ואוגדה 99 בגזרה הצפונית.
במקביל, אוגדה 143 פועלת בציר פילדלפי ובחאן יונס. חיל האוויר תקף במהלך החג עשרות מטרות טרור, ובשילוב הפעילות הקרקעית חוסלו עשרות מחבלים. לפי נתוני מערכת הביטחון, כ-660 אלף תושבים כבר התפנו מהעיר עזה נכון להבוקר, ובמערכת הביטחון מעריכים כי המספר חצה את רף ה-700 אלף.
