לקראת הנאום בעצרת הכללית של האו"ם, ועם הגעתו לארצות הברית, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הלילה (בין חמישי לשישי) עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי.
בין היתר, נתניהו הביע את הערכתו העמוקה לנשיא מיליי, והגדיר אותו "ידיד אמת של מדינת ישראל והעם היהודי, שעומד איתן נגד ההטיה השיטתית המופנית כלפי ישראל באו"ם ובפורומים בינלאומיים אחרים".

כזכור, רה"מ הגיע לניו יורק, לאחר טיסה ארוכה יחסית, שנמשכה כ-13 שעות, מאחר שמטוס "כנף ציון" לא עבר מעל אירופה, זאת לנוכח החשש לנחיתת חירום בעוד נתניהו עומד בפנים צו המעצר הבינלאומי שהוציא נגדו בית הדין הפלילי בהאג.

לאחר הנחיתה שלו בניו יורק הוא החל נתניהו בסדרה של פגישות עם מנהיגים מרחבי העולם, בראשם, כאמור, מיליי, אך גם עם עם מנהיגי סרביה ופרגוואי. בנוסף, רה"מ נפגש גם עם סטיב ויטקוף וג'ארד קושנר, אנשיו של הנשיא טראמפ.
