accessibility-icon
share-icon
צילום: עומר מירון, לע"מ

"ידיד אמת לישראל": רה"מ נפגש עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ד תשרי ה'תשפו (26.09.25)

2

16

like

6

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, אותו כינה "ידיד אמת של ישראל והעם היהודי" • הפגישה התקיימה רגע לפני נאומו ההיסטורי של נתניהו בעצרת הכללית של האו"ם • בנוסף, רה"מ נפגש עם מנהיגי סרביה ופרגוואי


לקראת הנאום בעצרת הכללית של האו"ם, ועם הגעתו לארצות הברית, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הלילה (בין חמישי לשישי) עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי.

בין היתר, נתניהו הביע את הערכתו העמוקה לנשיא מיליי, והגדיר אותו "ידיד אמת של מדינת ישראל והעם היהודי, שעומד איתן נגד ההטיה השיטתית המופנית כלפי ישראל באו"ם ובפורומים בינלאומיים אחרים".

maximize-image
images-count1+
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארגנטינה חאבייר מיליי | צילום: אבי אוחיון, לע"מ

כזכור, רה"מ הגיע לניו יורק, לאחר טיסה ארוכה יחסית, שנמשכה כ-13 שעות, מאחר שמטוס "כנף ציון" לא עבר מעל אירופה, זאת לנוכח החשש לנחיתת חירום בעוד נתניהו עומד בפנים צו המעצר הבינלאומי שהוציא נגדו בית הדין הפלילי בהאג.

maximize-image
images-count1+
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארגנטינה חאבייר מיליי | צילום: אבי אוחיון, לע"מ

לאחר הנחיתה שלו בניו יורק הוא החל נתניהו בסדרה של פגישות עם מנהיגים מרחבי העולם, בראשם, כאמור, מיליי, אך גם עם עם מנהיגי סרביה ופרגוואי. בנוסף, רה"מ נפגש גם עם סטיב ויטקוף וג'ארד קושנר, אנשיו של הנשיא טראמפ.

עקבו אחרינו גם ב-Google News