כטב"ם ששוגר מתימן הצליח הערב (רביעי) לחדור את מערכות ההגנה האוויריות ולהתפוצץ בלב העיר אילת, סמוך למלון באזור תיירותי מרכזי. כתוצאה מהפיצוץ נפגעו 22 בני אדם, בהם שניים במצב קשה, אחד במצב בינוני ו־19 במצב קל. בנוסף פונו חמישה נפגעי חרדה. במקום נגרם נזק כבד ופרצה שריפה שכוחות הכיבוי השתלטו עליה.
במערכת הביטחון נבדקת הסיבה לכשל במערך ההגנה האווירית, לאחר ששני מיירטים שנורו החטיאו את כלי הטיס. בצה"ל ציינו כי הכטב"ם התגלה באיחור בשל מאפייני טיסתו, וכי נפתח תחקיר מקיף לבדיקת נסיבות האירוע. מדובר באירוע השני בתוך פחות משבועיים שבו כטב"ם מצליח לחדור לשטח אילת.
מדובר צה"ל נמסר: "כוחות צה"ל בשיתוף כוחות משטרת ישראל קפצו לנקודה במרחב אילת בו התקבל דיווח על נפילה. הכוחות מסייעים בפינוי המרחב ובמתן מענה רפואי ראשוני. מסוק של חיל האוויר הוזנק ומסייע ברגעים אלה בפינוי פצועים בזירה".

במד"א עדכנו כי לבית החולים יוספטל בעיר פונו 22 פצועים. "שניים מהם במצב קשה – גבר כבן 60 עם פגיעות רסיסים קשות בגפיים וגבר בן 26 עם רסיס בחזה, אחד בינוני בן 30 עם רסיס בגב, ו-19 נוספים במצב קל עם פציעות רסיסים וחבלות. בנוסף פונו חמישה נפגעי חרדה", נמסר.

פראמדיק מד"א אייל דדון סיפר: "ברגע ששמענו את ההתראה על חדירת כטב"מ באילת נכנסנו למרחב מוגן על פי הנחיות פיקוד העורף. לאחר מספר רגעים התקבלו דיווחים על פגיעה בסמוך למבנה וכוחות גדולים של מד"א הוזנקו למקום. במקום הייתה שריפה שכובתה על ידי לוחמי האש, ואנחנו פתחנו נקודת ריכוז נפגעים. הענקנו טיפול רפואי ל-22 פצועים, בהם שניים קשה, וכל הנפגעים פונו לבית החולים כשהם בהכרה".
כוחות הביטחון ממשיכים לסרוק את הזירה מחשש להימצאות נפלים נוספים, ובמערכת הביטחון הועלתה הכוננות בכלל מערכי ההגנה האווירית בדרום הארץ.
