חברת הכנסת טלי גוטליב ביקרה היום (שני) בחריפות את החלטת השופט לשחרר את תוקף חבר הכנסת אלי דלל: "על חברי כנסת מהימין מערכת המשפט לא תגן, ואת מפגיני השמאל לא ישאירו במעצר".
בציוץ ברשת X כתבה גוטליב: "אפרטהייד משפטי! קבלו. השופט ארז מלמד חשב שזה לגמרי טריוויאלי לזרוק שטרות כסף על חבר כנסת אלי דלל ולמנוע משוטרים להגן עליו. על חברי כנסת מהימין מערכת המשפט לא תגן, ואת מפגיני השמאל לא ישאירו במעצר. זה עד כדי כך פשוט. דין אחד לשמאל ודין אחד לימין.
אפרטהייד משפטי! קבלו. השופט ארז מלמד חשב שזה לגמרי טריוויאלי לזרוק שטרות כסף על חבר כנסת אלי דלל ולמנוע משוטרים להגן עליו. על חברי כנסת מהימין מערכת המשפט לא תגן, ואת מפגיני השמאל לא ישאירו במעצר. זה עד כדי כך פשוט. דין אחד לשמאל ודין אחד לימין.
עכשיו השופט המנומנם שעד עכשיו לא…— טלי גוטליב (@TallyGotliv) September 22, 2025
"עכשיו השופט המנומנם שעד עכשיו לא זכה להכרה יקבל ליטוף מבית היוצר של אנשי המחאה, ירימו לו, יריעו לו יפרסמו תמונה מחמיאה שלו. אבל אני אזכור, לגמרי אזכור את האפרטהייד המשפטי הזה, את מערכת הדינים ההפוכה שהופעלה נגד קטינים וקטינות שהפגינו נגד גירושם מרגבי אדמתם בארץ ישראל".
מוקדם יותר היום, בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר ממעצר את ראובן קוסט, בן 41 מרמת גן, שנעצר בחשד לתקיפת ח"כ אלי דלל בכנס הליכוד בכפר סבא לפני יומיים. השופט ארז מלמד קבע כי לא קיים חשד סביר לעבירות שיוחסו לו, בהן תקיפת עובד ציבור, הפרעה לשוטר או התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור.
