accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל ללוחמי המילואים בעזה: "מתוך הכאב צומחת עוצמה גדולה"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כט אלול ה'תשפה (22.09.25)

4

1

like

0

dislike

הרמטכ״ל אייל זמיר נפגש עם לוחמי המילואים של חטיבת "יפתח" ברצועת עזה, שיבח את מסירותם והדגיש את תרומתם לעוצמת העם במלחמה • "במלחמה הזו איבדנו חיילים רבים ויש כאב גדול מאוד, אבל מתוך הכאב הזה צומחת עוצמה גדולה – העוצמה של עם ישראל מגיעה מכם"


על רקע הלחימה המתמשכת ברצועת עזה ולקראת ראש השנה, נפגש הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, עם לוחמי מילואים מחטיבת "יפתח" (11), אשר התייצבו בפעם השלישית לשירות מילואים ונלחמים בימים אלו ברצועה. במפגש מרגש, דיבר הרמטכ"ל על הכאב העצום שחוותה המדינה ועל עוצמתו של עם ישראל המתגלה בשעה זו.

הרמטכ"ל ללוחמי המילואים בעזה: "מתוך הכאב צומחת עוצמה גדולה - זה התור והדור שלנו"
maximize-image
צילום: דובר צה"ל

"במלחמה הזו אנחנו איבדנו הרבה חיילים, יש כאב גדול מאוד", אמר הרמטכ"ל ללוחמים, "אבל מתוך הכאב הזה צומחת עוצמה גדולה. העוצמה של עם ישראל מגיעה מכם – זה התור שלנו, זה הדור שלנו, אין מישהו אחר שיעשה את הדברים האלה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News