שני ישראלים שנעדרו אמש ביער פיקובץ לאחר שיצאו להתבודדות, אותרו הבוקר (שישי) בריאים ושלמים. צוותי זק"א באומן חיפשו את הנעדרים עד לשעות הבוקר המוקדמות, כאשר החיפושים נמשכו עד השעה 5:00 לפנות בוקר.
הכל החל כאשר סמוך לחצות הלילה התקבל דיווח במוקד זק"א באומן על שני ישראלים שיצאו ליער פיקובץ להתבודדות, והקשר עמם אבד משך כ-3 שעות.

מתנדבי היחידה הבינלאומית של זק"א יצאו מיד לסריקות נרחבות ביער. הצוותים חיפשו את הנעדרים עד לשעות הבוקר המוקדמות, כאשר החיפושים נמשכו עד השעה 5:00 לפנות בוקר. עם שחר, שבו שני הנעדרים על רגליהם כשהם בריאים ושלמים.
