accessibility-icon
share-icon
צילום: מוקד זק"א באומן
צילום: מוקד זק"א באומן

שני ישראלים יצאו להתבודדות ביער באומן - והקשר איתם אבד

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כו אלול ה'תשפה (19.09.25)

7

0

like

0

dislike

חבר הנעדרים שהיה בקשר רצוף עימם, פנה לדווח לאחר שלא הצליח ליצור איתם קשר • צוותי זק"א באומן חיפשו את הנעדרים עד לשעות הבוקר המוקדמות, כאשר החיפושים נמשכו עד השעה 5:00 לפנות בוקר • עם שחר, שבו שני הנעדרים על רגליהם כשהם בריאים ושלמים


שני ישראלים שנעדרו אמש ביער פיקובץ לאחר שיצאו להתבודדות, אותרו הבוקר (שישי) בריאים ושלמים. צוותי זק"א באומן חיפשו את הנעדרים עד לשעות הבוקר המוקדמות, כאשר החיפושים נמשכו עד השעה 5:00 לפנות בוקר.

הכל החל כאשר סמוך לחצות הלילה התקבל דיווח במוקד זק"א באומן על שני ישראלים שיצאו ליער פיקובץ להתבודדות, והקשר עמם אבד משך כ-3 שעות.

maximize-image
מתפללים באומן, ארכיון | צילום: איתמר קירשבוים

מתנדבי היחידה הבינלאומית של זק"א יצאו מיד לסריקות נרחבות ביער. הצוותים חיפשו את הנעדרים עד לשעות הבוקר המוקדמות, כאשר החיפושים נמשכו עד השעה 5:00 לפנות בוקר. עם שחר, שבו שני הנעדרים על רגליהם כשהם בריאים ושלמים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News