ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש (חמישי) למטה שירות הביטחון הכללי, ונפגש עם מ"מ ראש השב"כ ופורום מטה השירות במסגרת הרמת כוסית לראש השנה, זאת ברקע דחיית ההחלטה בדבר מינוי של דויד זיני לראש השב"כ.
ראש הממשלה דן עם פורום ההנהלה הבכיר של השירות על האתגרים הצפויים בשלל הזירות, ושיבח אותם על פעילותם: "אני רוצה באמת להודות לכם על עשייה ענקית למען ביטחון ישראל. הצלתם הרבה מאוד חיים, גם ביהודה ושומרון, גם בעזה הצלתם חיים בפעולות הצלה וחילוץ, ואתם עושים פעולות רבות שעם ישראל ואזרחי ישראל לא יודעים עליהן, אבל אני יודע עליהן.

"אני רוצה להביע הערכה בשם מדינת ישראל לשירות הביטחון הכללי שדואג לביטחון הכללי של מדינת ישראל. אני גם רוצה להודות לך (מ"מ ראש השב"כ) על ההובלה החשובה והטובה, ולכולכם, על המסירות והעבודה והתוצאה. תודה רבה לכם. שנה טובה".
אתמול, ינון מגל דיווח לראשונה כי מינויו של דוד זיני לראש השב"כ נדחה בשבוע, בעקבות עניין משפחתי של אחד מחברי ועדת גרוניס. בשל הדחייה, הראיונות עם המועמדים יסתיימו רק ביום ראשון הקרוב, ההמלצה תינתן לאחר החג והמינוי יובא לאישור סופי בישיבת הממשלה ביום ראשון הבא.
