כוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים בפעילות אינטנסיבית לסיכול טרור ברחבי יהודה ושומרון, זאת במסגרת ההיערכות לתקופת החגים. הכוחות פרוסים במרחב היישובים, הצירים ומרחב התפר במטרה למנוע פיגועים ולשמור על ביטחון התושבים.
במהלך השבוע האחרון פעלו לוחמי צה"ל בעשרות כפרים במסגרת מבצעים גדודיים וחטיבתיים. בפעילות משותפת עם שב"כ נעצרו יותר מ־75 מבוקשים, בהם עשרה מחבלים שפעלו בקבאטיה שבחטיבת מנשה, 13 מחבלים שפעלו נגד אזרחים ישראלים וכוחות הביטחון במרחב בית לחם שבחטיבת עציון, ותשעה פעילי חמאס שעסקו בסחר באמצעי לחימה במרחב טולכרם וסלפית שבחטיבת אפרים.


במהלך הסריקות נתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה, בהם נשק מסוג "קרלו" ותחמושת רבה. כלל העצורים ואמצעי הלחימה הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.
