במהלך התוכנית המיוחדת של "הפטריוטים" לסיכום השנה, שהתקיימה הערב (חמישי) בבנייני האומה לאחר וועידת הלאום, אחד הפנאליסטים התיישב כנראה מתוך כוונה בכיסא בו ישב ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון שנתן לפרשננו הפוליטי יעקב ברדוגו.
הדבר התגלה לאחר שידידיה מאיר ציין: "אני לא יודע אם זה מתחום ההלכה כל כך. אבל אתה יודע, לפני קצת יותר משעה ישב פה, לדעתי ממש על הכורסה הזאת בחלק מהריאיון, בנימין נתניהו, כן, הוא החליף באמצע כיסא".

יקי אדמקר ישר קפץ ואמר: "תנוח דעתך, אני לקחתי את הכיסא שלו". לשאלתו של מאיר: "אה, כן?", השיב אדמקר: "כן, זה שלי". ידידיה מאיר הגיב לו בחיוך: "זה סגולה". ולאחר מכן המגיש מגל ציין: "הופה, הופה, מעניין. לא שמנו לב, מתפתח פה משהו מעניין".
ידידיה מאיר נשאר עם חיוכו ומאר: "אני נשארתי עם הכוס של איילת שקד, אתה מבין? זה בדיחה עם ידע היסטורי". ולכך ענה מגל: "כן, מי שעוקב אחרי הפטריוטים אבל לא יצטרף עכשיו עם ההצלחה, שאיתנו מההתחלה, כן? ואני בטוח שיש פה הרבה כאלה".
