accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

"זה שלי": איזה פאנליסט בחר את הכיסא עליו ישב רה"מ בוועידה?

הפטריוטים

הפטריוטים

כו אלול ה'תשפה (19.09.25)

16

11

like

0

dislike

בתוכנית המיוחדת של "הפטריוטים" בבנייני האומה, במקרה ממש, התגלה איזה אחד מהפאנליסטים התיישב מתוכך כוונה כנראה, בכיסא עליו ראש הממשלה בריאיון שנתן לברדוגו במסגרת ועידת הלאום • חבר הפאנל אמר לקולגה שלו לאחר שתהה בעניין: "תנוח דעתך, אני לקחתי את הכיסא שלו"


במהלך התוכנית המיוחדת של "הפטריוטים" לסיכום השנה, שהתקיימה הערב (חמישי) בבנייני האומה לאחר וועידת הלאום, אחד הפנאליסטים התיישב כנראה מתוך כוונה בכיסא בו ישב ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון שנתן לפרשננו הפוליטי יעקב ברדוגו.

הדבר התגלה לאחר שידידיה מאיר ציין: "אני לא יודע אם זה מתחום ההלכה כל כך. אבל אתה יודע, לפני קצת יותר משעה ישב פה, לדעתי ממש על הכורסה הזאת בחלק מהריאיון, בנימין נתניהו, כן, הוא החליף באמצע כיסא".

maximize-image
רמז לבאות? | צילום מסך

יקי אדמקר ישר קפץ ואמר: "תנוח דעתך, אני לקחתי את הכיסא שלו". לשאלתו של מאיר: "אה, כן?", השיב אדמקר: "כן, זה שלי". ידידיה מאיר הגיב לו בחיוך: "זה סגולה". ולאחר מכן המגיש מגל ציין: "הופה, הופה, מעניין. לא שמנו לב, מתפתח פה משהו מעניין".

ידידיה מאיר נשאר עם חיוכו ומאר: "אני נשארתי עם הכוס של איילת שקד, אתה מבין? זה בדיחה עם ידע היסטורי". ולכך ענה מגל: "כן, מי שעוקב אחרי הפטריוטים אבל לא יצטרף עכשיו עם ההצלחה, שאיתנו מההתחלה, כן? ואני בטוח שיש פה הרבה כאלה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News