בוועידת הלאום של ערוץ 14, התראיין היום (חמישי) ראש מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן וקרא להחלת ריבונות על כל שטחי יו"ש במהרה. דגן הפציר בפנייה נוקבת לראש הממשלה: "דווקא היום מתוך המלחמה, תפסיק לשבת בשקט אל מול המכה המדינית הזו. תביא ריבונות – תן מכה ניצחת".
עוד הוסיף דגן בפנייתו לרה"מ: "בלי קשר למקרון ובלי קשר לסטארמר, תחיל ריבונות! תן להם תשובה מיידית. למה ראש הממשלה לא החיל עדיין ריבונות? זה בידיו של נתניהו"
דגן אמר במהלך הריאיון כי ישנם מפלגות שמאל שמפחדות להצביע בעד הריבונות: "הן פחדו לבוא ולהצביע בעד, אמר לי אחד מבכירי הסנטורים בארה"ב כי הסיפור הוא שהאנשים האלה שנמנעו, יודעים שהציבור שלהם מהשמאל לא יתן להם את הקול אם הם יצביעו בעד ריבונות באיו"ש".
