כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) על ידי פרקליטות מחוז מרכז נגד שני נאשמים שקשרו קשר בניסיון להבריח כ- 50 ק"ג סמים מסוכנים לישראל. העבירה בה הואשמו יחד השניים על ידי בית המשפט היא ייבוא סם מסוכן.
אופיר אורמן (26) התכתב באפליקציית טלגרם עם שני בלדרים על מנת שייבאו סמים מסוג קטמין לישראל. לאחר שחזרו בהם מהעסקה, אורמן יצר קשר עם אהרון גנאסיה (29) ותכנן שיטוס לצרפת ושם יקבל מהבלדרים את מזוודות הסמים. הסכום שהיה צפוי לקבל אחרי ביצוע העבירה היה כ- 200 אלף שקלים.

החשוד נסע עם המזוודות מנמל התעופה לבית מלון בתל אביב ושם נעצר על ידי המשטרה. מבלי ידיעתו- החליפו השוטרים את הסמים שהבריח לארץ בחבילות סוכר. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, בטענה שחברו לתוכנית עבריינית לייבוא סמים בכמות גדולה.
