accessibility-icon
share-icon
נמל תעופה | צילום: שאטרסטוק
נמל תעופה | צילום: שאטרסטוק

הוחלפו בחבילות סוכר: כך נתפס גבר שהבריח סמים מסוכנים לישראל

דסק C14

דסק C14

כה אלול ה'תשפה (18.09.25)

2

like

0

dislike

כתב אישום הוגש נגד שני גברים שקשרו קשר על מנת להבריח כמות של כ- 50 ק"ג סמים מחו"ל • סכום הכסף שהוצע לאחד מהם תמורת ביצוע העבירה עמד על לא פחות מ-200 אלף שקלים • הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים


כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) על ידי פרקליטות מחוז מרכז נגד שני נאשמים  שקשרו קשר בניסיון להבריח כ- 50 ק"ג סמים מסוכנים לישראל. העבירה בה הואשמו יחד השניים על ידי בית המשפט היא ייבוא סם מסוכן.

אופיר אורמן (26) התכתב באפליקציית טלגרם עם שני בלדרים על מנת שייבאו סמים מסוג קטמין לישראל. לאחר שחזרו בהם מהעסקה, אורמן יצר קשר עם אהרון גנאסיה (29) ותכנן שיטוס לצרפת ושם יקבל מהבלדרים את מזוודות הסמים. הסכום שהיה צפוי לקבל אחרי ביצוע העבירה היה כ- 200 אלף שקלים.

maximize-image
סמים מסוג קטמין שנתפסו בנתב"ג | ארכיון, צילום: דוברות המשטרה

החשוד נסע עם המזוודות מנמל התעופה לבית מלון בתל אביב ושם נעצר על ידי המשטרה. מבלי ידיעתו- החליפו השוטרים את הסמים שהבריח לארץ בחבילות סוכר. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, בטענה שחברו לתוכנית עבריינית לייבוא סמים בכמות גדולה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News