האירוע המרכזי יוצא לדרך: ערוץ 14 גאה להציג את "ועידת הלאום", שתתקיים ביום חמישי, 18 בספטמבר 2025, בשעה 15:00 בבנייני האומה בירושלים. הוועידה תהווה במה מרכזית לדיון בסוגיות הליבה הבוערות ביותר של החברה הישראלית, תקרא להחלת ריבונות ביו"ש ותארח את צמרת ההנהגה הפוליטית והציבורית. בראש רשימת הדוברים יעמוד ראש הממשלה בנימין נתניהו ולצידו ישתתפו שרים בכירים.
הוועידה מהווה הזדמנות נדירה וחד-פעמית עבור הקהל הרחב לפגוש פנים אל פנים את האנשים שמעצבים את המדיניות ומובילים את דעת הקהל בישראל. לצד הפוליטיקאים, יתארחו על הבמה ובמתחמים השונים המגישים, הפרשנים והכתבים האהובים של ערוץ 14. זוהי ההזדמנות שלכם לשמוע, לשאול ולהשתתף בשיח פתוח, בפאנלים מרתקים ובדיונים מעמיקים על הכיוון שאליו צועדת מדינת ישראל, ולקחת חלק פעיל בעיצוב השיח הלאומי.

אל תחמיצו את ההזדמנות להיות חלק מהאירוע ההיסטורי שיעמוד במרכז תשומת הלב הציבורית. הביקוש לאירוע צפוי להיות גבוה ומספר המקומות מוגבל. כדי להבטיח את מקומכם בוועידה, מהרו להזמין כרטיסים כבר עכשיו בלחיצה כאן. בואו להשפיע, להתרשם ולקחת חלק בעיצוב פניה של ישראל. הזמינו כעת והצטרפו אלינו בלב הפועם של הדמוקרטיה הישראלית, בנייני האומה בירושלים.
