איש התקשורת והמגיש האמריקני הבכיר ברשת "פוקס ניוז", מארק לוין, ואשתו ג’ולי, הגיעו היום (שלישי) לבית המשפט כדי להביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו בעת מתן עדותו.
בראיון בלעדי לכתב המשפט של ערוץ 14 יאיר אלטמן אמר לוין: "הגעתי לתמוך משום שמדובר בצייד מכשפות. דבר כזה לעולם לא היה קורה בארצות הברית. המחזה הזה – לראות את ראש הממשלה מקבל מעטפה, יוצא, ונדרש להסביר לשופטים מדוע עליו לסיים את עדותו מוקדם בעודו מנהל מלחמה, זה מחזה לא יאמן. אדווח לצופים שלנו בבית ואמשיך לתמוך בישראל".
זו אינה הפעם הראשונה שבה לוין מותח ביקורת חריפה על מערכת המשפט בישראל. בעבר אמר כי מדובר בבית המשפט "הגרוע ביותר בעולם מכל בית משפט שאי פעם הכיר". לדבריו: "ה'דיפ סטייט' זה ביטוי פאסיבי מדי כדי להסביר את בית המשפט הרמאי שלכם. העליון שלכם מזכיר לי את הפוליטביורו הסובייטי הישן – הם ממנים את עצמם, מתחזים לשומרי חוק, אבל למעשה לקחו את הכוח מהעם".
עוד הוסיף לוין: "הם מתעטפים בגלימות שחורות וטוענים שהם עושים צדק, אך בפועל שללו מהישראלים את הדמוקרטיה. אזרחי ישראל חיים כיום בעריצות משפטית – זה כל כך פשוט. אין דבר כזה בתרבות המערבית, לא היה ולא קיים".
