שר החינוך יואב קיש התארח הבוקר (שלישי) בוועידת הזהות היהודית של "עכשיו 14". במהלך הריאיון התייחס לעניין החלת הריבונות ואמר: "אנו בתקופה בה יש הזדמנות שחייבים לנצל אותה". כשנשאל אם הוא חושש שנפספס את ההזדמנות לכך, השיב: "אני סומך על רה"מ שינצל את ההזדמנות להחיל אותה".

רגע אחרי ההצבעה באו"ם: האם רה"מ יכריז על ריבונות ביו"ש?
76
13.09.25|סיון יחזקאל
קיש התייחס גם לחינוך הדורות הצעירים ואמר כי מערכת החינוך הזניחה במשך שנים את חינוך התלמידים לזהות ולערכים יהודיים, המרכיבים חלק משרשרת הדורות: "כשנכנסתי לתפקיד, ראיתי שמשרד החינוך לא מתערב בנושא – זו טעות. מה שנשקיע בילדינו עכשיו נראה בדור הבא. קריטי שמערכת החינוך תחזור ללמד ערכים יהודיים".

