ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב הערב (שני) לביקורת הקשה שספג בעקבות הדיבורים על "בידוד מדיני" ו"וכלכלה אוטרקית" והבהיר: "בסוף – הבורסה של מדינת ישראל היא החזקה בעולם".
"לכל מנבאי השחורות בכלכלה, בסוף הבורסה בישראל היא החזקה בעולם.
השקל התחזק, הגירעון התכווץ למרות המלחמה, והשקעות חוץ במו״פ הן הגבוהות בעולם אחרי ארה״ב", אמר נתניהו והוסיף כי "השקעה בישראל היא הדבר החכם לעשות".

ההבהרה של רה"מ נתניהו: "ארה"ב ומדינות רבות אחרות איתנו"

"מה שנמשיך כן לעשות הוא להגדיל את ההשקעות בייצור נשק כדי לא להיות תלויים במנהיגים מערב-אירופיים חלשים שנכנעים למיעוטים המוסלמים הקיצוניים במדינותיהם, וכך בדיוק אנחנו עושים", הבהיר.
עוד קודם לכן, אמר ראש הממשלה בכנס "50 מדינות – ישראל אחת" כי ישראל תצטרך להעצים את תעשיות הנשק העצמאיות שלה כדי "כדי שיהיה לנו עצמאות של חימושים ביכולת התעשייתית לייצר אותם, ולכן אנחנו נפרוץ את המצור הזה". נתניהו שב והדגיש כי המדינות ששואפות להטיל מצור על ישראל לא השיגו את מטרתן. "ארה"ב איתנו וגם הרבה מדינות אחרות, אבל יש לנו בעיה ממוקדת כרגע במערב אירופה – ואנחנו פועלים ונמשיך לפעול להסיר את המצור הזה. כמו שהצלחנו עם המצור הצבאי כך נצליח גם עם המצור המדיני",
