במהלך אזכרת השבעה שנערכה אמש (ראשון) לזכרו של הרב יוסף דוד הי"ד, תושב שכונת רמות בירושלים שנרצח בפיגוע הנורא בשבוע שעבר, נשא דברים הראשון לציון הרב דוד יוסף, והתייחס בחריפות לפעולות הפלשתינים.
הרב יוסף אמר כי "הם עוסקים רק בגזל, ברצח, זה עיקר הפרנסה שלהם. כל אחד מאיתנו יבדוק כמה מכוניות הם גונבים, לכמה בתים הם פורצים, כמה נפשות הם רצחו מתוך מצווה דתית. נורא פשוט, נורא".
#ינוניוז
מרן הראשל"צ הרב דוד יוסף הערב באזכרת השבעה לקדוש הרב יוסף דוד הי"ד על הפלסטינים:
"עוסקים בגזל ורצח מתוך מצווה דתית. אנשי הדת שלהם מצטדקים ואומרים 'שלום', הכל מן השפה ולחוץ, הכל שקר. זה לא עם זה אספסוף"
הם קינאוני בלא אל, ואני אקניאם בלא עם… pic.twitter.com/dKVDNFPIng— ינון מגל (@YinonMagal) September 14, 2025
עוד הוסיף הרב יוסף כי הוא פגש אנשי דת פלשתינים אשר "מצטדקים ואומרים 'לא, אנחנו שלום'. אני יודע שהכול מן השפה ולחוץ, הכול שקר. זה לא עם, זה אספסוף, ואנחנו אומרים את זה באופן גלוי".
כאמור, דברים אלו של הראשל"צ מגיעים בעקבות הפיגוע הנורא בצומת רמות בירושלים בו נרצחו 6 יהודים. יוסף דוד, ישראל מנצור, יעקב פינטו, לוי יצחק פש, שריתה מנדלסון ומרק שטיינצג השם יקום דמם.
