משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת משחק ליגת העל בין מכבי חיפה למ.ס אשדוד, שיתקיים הערב (שני) בשעה 20:00 באצטדיון "סמי עופר" בחיפה. שערי האצטדיון ייפתחו כבר בשעה 18:00, והמשטרה ממליצה לאוהדים להקדים את הגעתם בשל בידוק קפדני שיתבצע בכניסה.
המשטרה הודיעה כי יחולו שינויים בהסדרי התנועה באזור האצטדיון וצפויים עומסים בצירים המובילים אליו. הציבור מתבקש שלא להגיע לסביבת האצטדיון ללא תו חנייה או אישור תושב שכונת נאות פרס. החנייה תתאפשר בחניון העפר הסמוך לאינטל, חניון הקונגרסים, חניון צביה ויצחק וחניון קסטרא.

יופעל מערך תחבורה ציבורית מעובה באמצעות קו 1 ממרכזית הקריות, לב המפרץ וחוף הכרמל, שיקבלו עדיפות בצירים ובמעבר ברמזורים. לאחר המשחק יוצבו מטרוניות מתוגברות בכביש 4 סמוך לצומת הפסל.
אבטחה והנחיות לאוהדים
בכניסה לאצטדיון יבוצע בידוק קפדני, כולל שימוש במערכות שיקוף ואוהלי בידוק.
חובה להציג תעודה מזהה (ת.ז, רישיון נהיגה או דרכון), ניתן גם באמצעות צילום בסלולרי.
תוגברו מצלמות האבטחה בכניסות.
חל איסור על הכנסת אלכוהול, נשק, אבוקות, אמצעי פירוטכניקה ופריטי לבוש המכסים את הפנים. אוהדים שיגיעו עם פריט אסור יהיו חשופים לקנס של 500 ש"ח והרחקה ל־30 יום.
חל איסור מוחלט על הפעלת רחפנים במהלך המשחק.
ציוד עידוד מותר בהצגת אישור מהמשטרה בלבד.
המשטרה מזהירה כי הפעלה או השלכת אבוקות במהלך המשחק עלולה להביא להפסקתו המיידית. בנוסף, אי־ציות להוראות השוטרים או הסדרנים ייחשב לעבירה ויטופל בהתאם לחוק. בנוסף, קוראים לאוהדים לשמור על אווירה ספורטיבית וליהנות מחוויית ספורט בטוחה ומהנה.
