בישיבת ממשלה מיוחדת שהתקיימה הבוקר (ראשון) בבסיס הימ"מ לציון 50 שנה להקמת היחידה, אושר תקציב בסך 76 מיליון שקל, ביוזמת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. התקציב יופנה לרכש כלי רכב ייעודיים, הקמת מבנה מגורים ללוחמים ושדרוג מתקני אימונים והכשרות.
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני אומר בקביעה ברורה אין יחידה טובה מהימ"מ בעולם במלחמה בטרור וחילוץ בני ערובה. כל מי שמבקר פה, ומבקרים פה רבים, מעיד על כך. אנחנו מציינים עכשיו 50 שנה של מבצעים, פריצות דרך ושיתופי פעולה חשאיים עם מיטב היחידות בעולם ו-50 שנה של הצלת חיים".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הציג את המהלך ואמר: "הובלנו מהפכות חסרות תקדים ביחס ליחידה הזאת. תוספות שכר משמעותיות, תוספת של 50 תקנים, תוספת תקציבית של 62 מיליון שקלים, רכש, מבצעים, ועוד ועוד דברים. וגם היום אנחנו לא באים לכאן בידיים ריקות. אנחנו מביאים כאן בשורה עצומה ואדירה לימ"מ. אני גאה להיות אמון על היחידה הטובה בעולם ואמשיך להילחם עבורה בכנסת, בממשלה ולתת להם את הגב הכי גדול שיש".
מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דני לוי הוסיף: "עצם קיומה של ישיבת ממשלה כאן היא ביטוי להערכה הלאומית הרבה לפועלה של הימ"מ. היחידה היא העילית של משטרת ישראל ללוחמה בטרור ולחילוץ בני ערובה, פועלת בצמוד לשב"כ ולצה"ל ומהווה גם גורם מרכזי במאבק בפשיעה החמורה במגזר הערבי".
