שנה אחת. זה כל הזמן שלקח לישראל לשנות לחלוטין את כל מה שבמשך 40 שנה ישב עליה. רק לפני שנה, ישראל הייתה בסכנה קיומית. היום, המציאות שונה לחלוטין, וכל מי שחושב שאפשר לאיים עלינו בהכרה במדינה פלשתינית באו"ם, יקבל תשובה נחרצת.
הכל התחיל במבצע "ביפרים", אותו מבצע הירואי שהרמטכ"ל הרצי הלוי כינה "הצעצועים של המוסד". זה היה הרגע שבו החל השינוי הגדול במזרח התיכון. זמן קצר לאחר מכן, כשראש הממשלה נתניהו עלה לדוכן באו"ם, רבים לא הבינו את כוונתו, אך שעה אחר כך, כדור השלג החל להתגלגל – נסראללה חוסל.

התוצאות מדברות בעד עצמן: נסראללה מושמד, ואין יותר איום קיומי מצד חיזבאללה. משטרו של אסד מתרסק לחלוטין וצבאו מושמד. יצאנו למתקפה אדירה על החות'ים, התרוממנו במלחמה בעזה, וחיסלנו את סכנת האטום על ישראל. הפרוקסיז, האיום הגרעיני האיראני, מאות אלפי הטילים של חיזבאללה ועשרות אלפי הטילים הבליסטיים של איראן – הכל הושמד או נוטרל כאיום אסטרטגי. כל זה קרה תוך פחות משנה.

ברוב של 142 מדינות: האו"ם הכיר "במדינה פלשתינית"
לכן, כשהעולם מנסה לכפות עלינו מהלכים, התשובה של נתניהו תהיה ברורה וחדה. הייתי מציע לכל מנהיגי המזרח התיכון לבדוק טוב-טוב מה קורה לפני ואחרי נאומו הצפוי של ראש הממשלה. נתניהו יביא תשובה: אם אתם משחקים איתנו בעניין של מדינה פלשתינית, תדעו שאנחנו לא משחקים. אנחנו נכריז על ריבונות. אני חושב שזה גם חלק מהשיחה שתהיה עם הסנאטור מרקו רוביו.


רגע אחרי ההצבעה באו"ם: האם רה"מ יכריז על ריבונות ביו"ש?
ישראל הולכת לקראת ריבונות ביהודה ושומרון, ויש לכך רוב מוחלט, כולל תמיכה ממפלגות באופוזיציה. במקום להתעסק איתנו, אולי כדאי שנשיא צרפת, מקרון, יתחיל לטפל בכלכלה הצרפתית הקורסת. שאולי בבריטניה יסתכלו על מיליוני האנשים שיוצאים לרחובות. העולם צריך להבין שהמלחמה היא עולמית, ולישראל יש את הכוח והנחישות להגן על האינטרסים שלה. התשובה לשטויות האלה תהיה ריבונות.
