שרת התחבורה מירי רגב התייחסה הערב במהדורת מוצ"ש עם ליטל שמש להכרת האו"ם ב"פתרון שתי המדינות" ואמרה כי "ללא קשר לעניין הזה, אנו צריכים שתהיה לנו ריבונות בכל שטחי יהודה ושומרון ובקעת הירדן".

השרה המשיכה ואמרה כי "אני בתפקידי (כשרת תחבורה) עושה ריבונות דה-פאקטו. אם את נוסעת ביהודה ושומרון את רואה את כביש 60, ואת פעילות הטרקטורים והמנופים בכל מקום. אנו מרחיבים כבישים, לדוגמא: 'עוקף חווארה' ו'עוקף פונדק'. אנו מבינים כי בכל מקום שאנו לא נמצאים בו – הטרור נמצא".
בקשר להצהרה שעברה ברוב קולות בעצרת הכללית של האו"ם ושהכירה בפתרון שתי המדינות אמרה השרה רגב: "אם כל הכבוד להצהרה הזאת, זו הצהרה שאין לה שום סמכות, שום אחריות, ושום תכלס בשטח".
