ראש הממשלה בנימין נתניהו הניח השבוע, לצד שגריר ארה"ב בישראל מייק האקבי, אבן פינה לטיילת החדשה בבת ים שתישא את שמו של הנשיא דונלד טראמפ, אותו הגדיר: "החבר הטוב ביותר שהיה לישראל אי פעם בבית הלבן".
נתניהו הוסיף: "טראמפ הכיר בירושלים כבירת ישראל, העביר את השגרירות האמריקנית אליה, הכיר בריבונות שלנו ברמת הגולן, פרש מהסכם הגרעין הקטסטרופלי עם איראן, חיזק אותנו במאבק באיום האיראני, ועשה עוד שורה של צעדים היסטוריים למען ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל".


"טראמפ הוא ידיד אמת של העם היהודי, ואני גאה לעמוד כאן יחד עם שגריר ארה״ב בישראל, מייק האקבי, וראש העיר צביקה ברוט, כדי להביע לו תודה בשם כל אזרחי ישראל", סיכם ראש הממשלה.
