רבבות השתתפו הלילה (בין חמישי לשישי) במעמד הסליחות השישי ברחבת הכותל המערבי, כאשר לפי התיעודים המרגשים שפורסמו אין כמעט מקום בין המתפללים, אך אף על פי כן, נאספו כולם יחד, דבר אשר ממחיש את המשפט במשנת אבות: "לא אמר אדם לחברו צר לי המקום שאלין בירושלים".
במהלך המעמד נשאו הרבבות תפילה מאוחדת לשובם המהיר של החטופים, לשלומם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, לרפואת הפצועים ולשלום וביטחון עם ישראל. המעמד הבא צפוי להתקיים במוצאי שבת הקרוב כ' באלול בשעה 00:15 ברחבת הכותל המערבי.
