כל 15 חברות מועצת הביטחון של האו"ם פרסמו הערב (חמישי) הצהרה שבה גינו את התקיפה בדוחא, מבלי להזכיר את ישראל. נוסח ההצהרה רוכך בזכות מאמצי ארצות הברית.
בהצהרה נכתב: "חברות מועצת הביטחון מגנות את התקיפות האחרונות בדוחא, בשטחה של מתווכת מרכזית, ומביעות צער עמוק על אובדן חיי אזרחים. חברות המועצה מדגישות את חשיבות הפחתת ההסלמה ומביעות סולידריות עם קטאר".

עוד נכתב בהודעת מועצת הביטחון: "חברי המועצה הדגישו כי שחרור בני הערובה, כולל אלה שנהרגו על ידי חמאס, וסיום המלחמה והסבל בעזה חייבים להישאר בראש סדר העדיפויות שלנו". בהודעה הודגשה "חשיבות המאמצים הדיפלומטיים המתמשכים של קטאר, מצרים וארצות הברית, וקראו לצדדים לנצל את ההזדמנות לשלום".
