accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

מועצת הביטחון של האו"ם מגנה את תקיפות צה"ל בקטאר

אליהו עמר

אליהו עמר

יח אלול ה'תשפה (11.09.25)

9

0

like

4

dislike

מועצת הביטחון של האו"ם מתכנסת בשעה זו לדיון בנושא התקיפה הישראלית בקטאר • בדיון משתתפים ראש ממשלת קטאר, שר החוץ של ירדן ושגריר ישראל לאו"ם, דני דנון • בהודעה שפרסמה מועצת הביטחון נכתב: "חברי מועצת הביטחון גינו את התקיפות בדוחא, והביעו צער עמוק על אובדן חיי אזרחים"


כל 15 חברות מועצת הביטחון של האו"ם פרסמו הערב (חמישי) הצהרה שבה גינו את התקיפה בדוחא, מבלי להזכיר את ישראל. נוסח ההצהרה רוכך בזכות מאמצי ארצות הברית.

בהצהרה נכתב: "חברות מועצת הביטחון מגנות את התקיפות האחרונות בדוחא, בשטחה של מתווכת מרכזית, ומביעות צער עמוק על אובדן חיי אזרחים. חברות המועצה מדגישות את חשיבות הפחתת ההסלמה ומביעות סולידריות עם קטאר".

maximize-image
התקיפה בקטאר | צילום: רויטרס

עוד נכתב בהודעת מועצת הביטחון: "חברי המועצה הדגישו כי שחרור בני הערובה, כולל אלה שנהרגו על ידי חמאס, וסיום המלחמה והסבל בעזה חייבים להישאר בראש סדר העדיפויות שלנו". בהודעה הודגשה "חשיבות המאמצים הדיפלומטיים המתמשכים של קטאר, מצרים וארצות הברית, וקראו לצדדים לנצל את ההזדמנות לשלום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News