פרסום ראשון: גל דבוש, שהותקפה באלימות על ידי העיתונאי אביעד גליקמן במהלך דיון של אשת רה"מ נתניהו, שלחה הבוקר (חמישי) מכתב רשמי וזועם למפכ"ל המשטרה, רב ניצב דני לוי.
במכתב טענה דבוש להתנהלות חמורה מצד ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, בועז בלאט, שלדבריה משתף פעולה עם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ומעכב את חקירתו של גליקמן, אף שמדובר בעבירה פלילית שאינה נוגעת כלל לעבודתו העיתונאית.

גל דבוש שהותקפה ע"י העיתונאי אביעד גליקמן בריאיון
לטענתה, אף שהגישה תלונה מיד לאחר התקיפה, גליקמן טרם נחקר: "אני סובלת מכאבים קשים, אובחנתי על ידי מספר רופאים ונאלצת לעבור ניתוח בהרדמה מלאה, לא ייתכן שייקבע לי תור לניתוח לפני שהמשטרה בכלל תתחיל לחקור את מי שפגע בי".

עוד ציינה כי פנתה מספר פעמים לגורמים במשטרה, ואף ניסתה להגיע לראש אח"מ באמצעות עוזרתו, רינת סבן, שלדבריה חסמה אותה לאחר שהבטיחה לטפל בפנייתה. נזכיר בי בזמן שסבן והיועמ"שית מתעלמות מאלימות נגד דבוש, הן דווקא מנהלות מאבק משותף, לקדם את סבן בדרגה, דבר המעיד על סדר עדיפויות משובש ובזוי.
דבוש האשימה את היועמ"שית בהתערבות פסולה, אכיפה בררנית וחריגה מסמכות, ואף טענה כי ייתכן שמדובר בחשד לקבלת טובות הנאה. "אף אדם לא צריך להיות מעל החוק", כתבה למפכ"ל, וביקשה את התערבותו האישית להבטיח שהחקירה תצא לדרך ולמנוע כל עיכוב בלתי חוקי.
כזכור, המשטרה ביקשה לחקור את גליקמן בעקבות תלונתה של דבוש אך ההליך נעצר לאחר שהיועמ"שית ביקשה לעצור את החקירה ולקיים ישיבה פנימית. מאז, כבר חלפו מעל שלושה חודשים, והחקירה טרם נפתחה.
