ראש ממשלת קטאר מוחמד אאל ת'אני התייחס הערב (רביעי) בריאיון ל-CNN לתקיפה הישראלית בדוחא, והאשים את נתניהו בכך שהוא "מוביל את המזרח התיכון לכאוס". עוד הוסיף כי "אזור המפרץ כולו נמצא בסכנה", וש"נתניהו מבזבז את זמנה של קטאר במו"מ".
הוא הצהיר כי "תהיה תגובה, היא נמצאת בדיונים עם שותפים באזור". לדבריו, בתקיפה נפצעו קצינים קטארים, שנמצאים כעת במצב קריטי. ומה באשר למצבו של מנהיג חמאס ח'ליל אל-חיה? אאל ת'אני סירב להתייחס ואמר כי עדיין "אין הצהרה רשמית".

החלק המשמעותי ביותר בריאיון עסק בחישוב המסלול מחדש של קטאר, עליו הצהיר רה"מ המקומי. "אנחנו מעריכים מחדש את תפקידנו כמתווכים". אאל ת'אני הודה כי בעקבות התקיפה, קטאר שוקלת את "עתידו של חמאס".
