ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם הערב (רביעי) הודעה בשפה האנגלית, שבה הוא מעביר מסר נוסף לקטאר – לאחר המסר הראשון, שהיה למעשה בתקיפה עצמה. "אני אומר לקטאר ולכל המדינות שמארחות טרוריסטים – או שתגרשו אותם או שתביאו אותם לדין. כי אם לא, אנחנו נעשה זאת".
בהודעה המלאה שפרסם אמר רה"מ: "מחר זהו ה-11 בספטמבר. אנחנו זוכרים את ה-11 בספטמבר. ביום הזה ביצעו טרוריסטים אסלאמיים את מעשה הברבריות הנורא ביותר על אדמת אמריקה מאז הקמת ארצות הברית. גם לנו יש 11 בספטמבר משלנו. אנחנו זוכרים את ה-7 באוקטובר. ביום הזה ביצעו טרוריסטים אסלאמיים את מעשה הברבריות הנורא ביותר נגד העם היהודי מאז השואה.
"מה עשתה אמריקה בעקבות ה-11 בספטמבר? היא הבטיחה לצוד את הטרוריסטים שביצעו את הפשע הנורא הזה – בכל מקום שבו יהיו. והיא גם העבירה החלטה במועצת הביטחון של האו"ם, שבועיים לאחר מכן, שקבעה שממשלות אינן יכולות לתת מקלט לטרוריסטים.

"ובכן, אתמול פעלנו באותה הרוח. הלכנו אחרי מוחות הטרור שתכננו את טבח ה-7 באוקטובר. עשינו זאת בקטאר – שמעניקה מקלט בטוח, מארחת טרוריסטים, מממנת את חמאס, מספקת למנהיגיו וילות מפוארות ואת כל הדרוש להם. עשינו בדיוק מה שאמריקה עשתה כשהיא הלכה אחרי טרוריסטי אל-קאעידה באפגניסטן וכאשר חיסלה את אוסאמה בן לאדן בפקיסטן.
"כעת מדינות שונות בעולם מגנות את ישראל. הן צריכות להתבייש בעצמן. מה עשו לאחר שאמריקה חיסלה את אוסאמה בן לאדן? האם אמרו: "איזה דבר נורא נעשה לאפגניסטן או לפקיסטן?" לא. הן מחאו כפיים. עליהן למחוא כפיים גם לישראל על כך שהיא עומדת על אותם עקרונות ומיישמת אותם. ואני אומר לקטאר ולכל המדינות שמארחות טרוריסטים: או שתגרשו אותם או שתביאו אותם לדין. כי אם לא – אנחנו נעשה זאת".
