פורסם בחדשות 14: התקיפה אתמול (שלישי) בדוחא, בירת קטאר הכתה בהלם את העולם הערבי. שורה של מנהיגים ערביים עושים את דרכם לקטאר כדי להביע הזדהות. היום הגיע לביקור בקטאר נשיא האמירויות מוחמד בן זאיד עם שורה של בכירים ממדינתו.
עבדאללה מלך ירדן צייץ אתמול: "ביטחונה של קטאר הוא ביטחונה של ירדן. כל הסולידריות עם האחים בהנהגת כבוד השייח' תמים" היום דווח כי בנו של עבדאללה, הנסיך חוסיין, הגיע גם הוא לביקור הזדהות בקטאר. עוד דווח יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמן, צפוי לבקר מחר בקטאר.
הקטרים היו בטוחים שהם חסינים מתקיפות בשטחם, אחרי הכול יש להם קשר טוב עם ארצות הברית, כסף רב ויכולת השפעה, וכמובן שהם גם משמשים כמתווכים בין ישראל לחמאס.

מוחמד אאל ת'אני שמשמש כראש הממשלה ושר החוץ של קטאר נשא אמש דברים ואמר: "נתניהו בעצמו הצהיר שהוא יעצב מחדש את המזרח התיכון, האם המסר הוא שהוא ישנה גם את פני המפרץ הפרסי?". מאז התקיפה לא ידוע מה עלה בגורלם של מנהיגי חמאס, ומי מביניהם חוסל אם בכלל.
אתמול הודה בריאיון בכיר חמאס סוהייל אל-הינדי: "אין ספק שכמה מהאחים שעובדים בעבודה מנהלית נפלו כשהידים, ובראשם מנהל משרדו של האחראי על עזה בחמאס – האח ג'יהאד לובד, והאח המאם אלחיה, בנו של ח'ליל אל-חיה", אך באותו ריאיון הוסיף: "באשר להנהגת חמאס, הרי שהיא ניצלה".
בחמאס מכחישים את הפגיעה בהנהגה, ועדיין אנחנו זוכרים איך גם אחרי חיסולו המוצלח של מוחמד דף, טענו בחמאס שהוא עוד בחיים. אחרי הכול, עבור החמאס לשקר – זו תוכנית עבודה. כרגע, כולם מסביב המומים והגרסאות סותרות – נותר לחכות לאימות סופי שכנראה יגיע בקרוב.
