שגריר ארצות הברית בישראל, מייק האקבי, הפתיע את הנוכחים כאשר עלה לנגן בגיטרה באירוע חגיגי שנערך אמש (שלישי) במוזיאון הסובלנות בירושלים לציון יום העצמאות האמריקני אף שהתאריך הרשמי כבר חלף.
האקבי, הידוע בנאמנותו ובחיבתו למדינת ישראל, התייחס באחרונה למדיניות הממשל ואמר לחדשות 14 כי "ארצות הברית מעולם לא ביקשה מישראל שלא להחיל ריבונות".

בשיחה עם כתבנו המדיני תמיר מורג הוסיף: "חזרתי ואמרתי שארצות הברית מכבדת את ישראל כמדינה ריבונית ולא תגיד לה מה לעשות. זה גם מה שמזכיר המדינה רוביו אמר ממש בשבוע האחרון".
