זה קרה בדוחא בירת קטאר, מבצע פסגת האש לחיסול צמרת חמאס יצא היום (שלישי) לפועל. ההערכה הגוברת היא שלצד בכירים נוספים חוסלו בדוחא היום ח'ליל אל-חיה וזאהר ג'בארין.
חליל אל-חיה, בן 64, איש חמאס ותיק ויליד רצועת עזה. שנים שהוא לא התבלט תקשורתית, ולא היה מנהיג צבאי אלא החזיק בשורה של תפקידים מנהליים.

בשנת 2021 אל-חיה מונה לסגנו של יחיא סינוואר כמנהיג חמאס בעזה, ובזמן מלחמת חרבות ברזל התחיל להתבלט בהנהגת הארגון, כאשר מנהיגי חמאס האחרים חוסלו בזה אחר זה. שניים מבניו של אל-חיה שהיו מפקדים בזרוע הצבאית של חמאס חוסלו על ידי ישראל, והיום גם הוא כנראה הצטרף אליהם.
גם שמו של זאהר ג'בארין עלה כאמור כיעד של התקיפה היום. ג'בארין הוא יליד העיירה סלפית שליד רמאללה, התבלט כאחד מפעילי חמאס ביהודה ושומרון, נידון למאסר עולם אך שוחרר בעסקת שליט וגורש לטורקיה. לאחר שחוסל סאלח אל-עארורי בתחילת המלחמה התמנה ג'בארין לאחראי גזרת יהודה ושומרון של ארגון הטרור חמאס.

רבות עוד ידובר על היום הזה, התשיעי בספטמבר 2025, הנהגת חמאס שיצאה להרפתקה משולחת רסן בשבעה באוקטובר כנראה לא שיערה עד כמה כבד יהיה המחיר שתשלם.
