שגרירות ארצות הברית בקטאר הודיעה הערב (שלישי) לאזרחים אמריקנים השוהים במדינה כי ההנחיה להישאר במקלטים הוסרה – וכי התראת הביטחון שפורסמה מוקדם יותר אינה בתוקף: "שגרירות ארה"ב בדוחא הסירה את כל ההגבלות על עובדיה".
"אזרחי ארה"ב מתבקשים להודיע כי התראת האבטחה הקודמת אינה בתוקף עוד ושההגבלות על תנאי המחסה בוטלו. נמשיך לעקוב אחר המצב ונספק עדכונים נוספים לפי הצורך. אנא המשיכו להישאר ערניים", נכתב בהודעת השגרירות.

כזכור, לאחר שכוחותינו תקפו מוקדם יותר היום באופן ממוקד את צמרת הנהגת חמאס בדוחא, שגרירות ארה"ב בבירת קטאר קראה לאזרחים אמריקאים הנמצאים במדינה להיכנס למרחבים מוגנים ולהימנע מנוכחות במרחב הציבורי.
