לא התחברו לסיכול אנשי החמאס: באיראן ובעולם הערבי גינו היום (שלישי) את התקיפה הישראלית בדוחא בירת קטאר, שייתכן והביאה לחיסולם של מספר בכירים בהנהגת החוץ של ארגון הטרור חמאס.
באיראן כינו את התקיפה "הפרה בוטה של כל הכללים והתקנות הבינלאומיות". "פעולה זו מסוכנת ביותר ופושעת. זו הפרה בוטה של כל החוקים והתקנות הבינלאומיים, זו פגיעה בריבונות הלאומית של קטאר ובשלמותה הטריטוריאלית, והתקפה על מנהלי משא ומתן פלשתינים", אמר דובר משרד החוץ האיראני, אסמעיל בגאאי.

ישראל תקפה בכירי חמאס על אדמת קטאר: "הלכנו על כל הקופה"
באיחוד האמירויות הסתפקו בלהביע "סולידריות מלאה עם קטאר". עוד אמרו כי "ביטחונן של מדינות המפרץ הערביות הוא בלתי ניתן לחלוקה, ואנו עומדים בלב שלם לצד מדינת קטאר".

שר החוץ הירדני אמר כי מדובר בהמשך של "התוקפנות הישראלית האכזרית המאיימת על הביטחון והיציבות של האזור", והודיע כי ירדן "תעמוד לצד קטאר
בכל צעד שהיא תנקוט נגד המתקפה הישראלית ולמען הגנה על ביטחונה, יציבותה וריבונותה".
עוד אמר כי התקיפה הישראלית על קטאר היא "הפרה בוטה של החוק הבינלאומי ואיום חמור על ביטחון האזרחים והתושבים" וקרא לקהילה הבינ"ל להתערב: "ישראל תמשיך לאיים על השלום והביטחון האזורי והבינלאומי אלא אם כן הקהילה הבינלאומית ומועצת הביטחון ירתיעו אותה".
יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלאמן גינה גם הוא את "המתקפה הישראלית הבוטה על מדינת קטאר" ואמר כי מדובר ב"מעשה פלילי והפרה בוטה של החוקים והנורמות הבינלאומיות". עוד הודיע בן סלמאן כי הוא שוחח עם אמיר קטאר, ואישר "תמיכתה המלאה של הממלכה בקטאר ואת גינוי ההתקפה הישראלית הבוטה".
