צה"ל הודיע היום (שלישי) על כוונתו להרוס את בתיהם של שני המחבלים, נאאל ומאהר סמארה, שביצעו את פיגוע הירי בברוכין שבשומרון לפני כארבעה חודשים, בו נרצחה צהלה גז ובנה רביד-חיים הי"ד, בעת שהייתה בדרכה לחדר לידה.

בדרך לחדר לידה: אישה בהריון מתקדם נרצחה בפיגוע ירי בשומרון
כזכור, המחבלים פתחו באש לעבר הרכב שבו נסעה צהלה גז יחד עם בעלה, סמוך לכביש 5 בין היישובים פדואל וברוכין. השניים פונו לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, כשהאישה במצב אנוש ובעלה במצב קל. למרות מאמצי הצוות הרפואי, נאלצו לקבוע את מותה. גניקולוג בכיר הצליח ליילד את התינוק, שהיה במצב קשה, אך לאחר שבועיים הוא מת מפצעיו.

9 חודשים אחרי: נהרס ביתו של המחבל שרצח את יהושע שמחה | צפו
היום הודיעו כוחותינו על כוונתם להחרים ולהרוס את בתי המחבלים. פעולה זו מצטרפת להריסה נוספת שביצעו היום בכפר בית עווא, בה נהרס ביתו של המחבל תאבת מוחמד מסאלמה, שרצח לפני תשעה חודשים את יהושע אהרן טוביה שמחה, בן ה-12, במחסום סמוך לביתר עילית.
