בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) את הרחקתו של האלוף במילואים יואב "פולי" מדרכי מתפקידו במפקדת השבויים והנעדרים לתקופה של 30 יום, וזאת בשל החשדות נגדו במסגרת הפרשה בהן מגע עם סוכן זר מרמה והפרת אמונים, כך מדווח כתבנו לענייני משפט יאיר אלטמן.
במכתב ששלח מרדכי נאמר כי הוא מכחיש את החשדות והעבירות המיוחסות לו, אך הסכים להחלטה להרחיקו ל-30 יום שכן: "הזמן שהאלוף מרדכי כמו גם אחרים נאלצו ונאלצים להשקיע בחקירות המשטרה ,פוגע ומשבשת פעילותה השוטפת של מפקדת החטופים והנעדרים ועל כן לא היה מנוס מקבלת החלטתו האמורה".

פרשת קטאר: האלוף במיל' פולי מרדכי הורחק מתפקידו בצוות המו"מ
האלוף מרדכי ביקר את המשטרה וכתב כי : "חקירת המשטרה ,ההדלפות המכוונות ממנה בבקשת היחידה החוקרת פגעו ופוגעות שלא לצורך בתפקודו של האלוף מרדכי במפקדת החטופים והנעדרים ,שעל חשיבות פועלה ופעילותה אין צורך להכביר מילים ,ולדאבון לב מטילות צל כבד ומיותר על פעילותה ,שאין חשובה ממנה מאז שכוננה ,לא כל שכן בימים אלו ממש".
הבכיר במפקדת השבויים והנעדרים הבהיר כי "בהמשך ישיר ל-36 שנות שירות בצה"ל ,האלוף מרדכי הקדיש את עצמו במשך 23 החודשים האחרונים למטרה אחת ויחידה – שחרור החטופים והנעדרים כולם ומיותר לומר שהוא אינו רוצה שדבר יעיב על השגת מטרה קדושה זו".
