גבר בשנות ה־30 לחייו נורה הערב (רביעי) ברחוב גולומב בלוד. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחר שפונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה, ובמקום מתבצעות סריקות מבצעיות לאיתור חשודים לצד בידוד הזירה ואיסוף ממצאים.
