עולם שלם געש אתמול נגדנו עם פרסום תוצאות הפצצת צה"ל בבית החולים נאצר בח'אן יונס. הסיבה להפצצה: תצפיתן שהפעיל מצלמה. יש בינינו שמיהרו להגיב שזאת תגובה קיצונית ביחס לתצפיתן שמפעיל מצלמה. מי שאמר את זה כנראה מעולם לא לחם בעזה. המצלמות האלה והתצפיתנים האלה הם האחראים למותם של לוחמים רבים בתוך עזה. בכל פעם ששמעתם על טנק שעלה על מטען או על בית ממולכד שקרס על לוחמינו – אלה הופעלו ע"י תצפיתן ומצלמה.
איך הייתם מגיבים אם צה"ל היה פוגע במחבל חמאס בעמדת נ"ט? זה אותו הדבר בדיוק. אלה ואלה מחבלים, וכך צריך להתנהג איתם. הכי כואבת לי תגובת צה"ל וראש הממשלה בנימין נתניהו, שמיהרו להתנצל עוד לפני שטיפת דיו בתחקיר נשפכה. על מה בדיוק אנחנו מתנצלים? על כך שהרגנו אויב שבפעם המי יודע כמה משתמש בתשתיות אזרחיות כנגד חיילינו? על מותם של "עיתונאים"?
להזכיר לכם את "העיתונאים" שפגשנו לאורך המלחמה? אנס ג'מאל מחמוד אל שריף תועד מחובק על ידי צורר היהודים יחיא סינוואר. אם כבר בחרתם להתנצל, אז תסבירו שזה מה שקורה במלחמה. הרי ברור לכל שמדינת ישראל לא באמת רוצה להרוג חפים מפשע. לוחמים שלנו, בשר מבשרנו, נהרגו מטעויות כחלק מהמלחמה הזאת. אז אויב לא יהרג בשוגג?
זאת מלחמה, לא קייטנה. ויש בה טעויות. אנחנו מצרים – אבל לא מתנצלים. מדינת ישראל הייתה צריכה להוציא תגובה אחת לעולם: זאת מלחמה, ומלחמה זה רע. כואב לכם, עולם יקר? תפעילו לחץ על חמאס שישחרר את חטופינו משם. כל עוד אתם לא עושים דבר – תנו לנו לעבוד. אתם רק מפריעים.
