לאחר הגיבוי שהעניק אתמול (שני) סגן השר אלמוג כהן, הבוקר הצטרפה חברת הכנסת טלי גוטליב לתמיכה בלוחמינו שירו לעבר מפקדת הטרור בחאן יונס: "אני נחרדת ומזועזעת מהתגובות המתנצלות והמצטדקות בהקשר לתקיפה בעזה. אצל מי אנחנו עובדים? על מה מתנצלים?"
"מישהו התנצל בפני ישראל אי פעם על תקיפת ישראל בטילים שוב ושוב ופגיעה בחפים מפשע?", כתבה גוטליב ברשת X, "מישהו התנצל אי פעם בפני ישראל על תקיפת בית החולים בדרום? תגובת הצבא לאירוע הייתה שגויה בעליל וגררה תגובות שרשרת שמחלישות מאד את ישראל ומסכנות את לוחמינו".

ח"כ גוטליב הבהירה: "ולפני שתאמרו שרה"מ התנצל, ברור לכל בר דעת כי התנצלות רה"מ אתמול בערב הייתה הכרח מוכתב. צמרת צה"ל שמתנצלת על כלום זאת צמרת שלא שולטת בתמונת הניצחון. נורא".
כזכור, התקיפה של מפקדת הטרור נאצר בחאן יונס עוררה סערה בעולם. לפי דיווחים זרים, בתקיפה נהרגו מספר עיתונאים שהיו במקום, ובכלי התקשורת הגדולים שוב פעם התנוססו הכותרות לפיהן צה"ל הורג עיתונאים תמימים במכוון.

הביקורת על התקיפה נשמעה גם בישראל, ודובר צה"ל מסר כי "הרמטכ"ל הנחה על קיום תחקיר ראשוני בהקדם. צה"ל מצר על כל פגיעה בבלתי מעורבים ובשום אופן לא מכוון תקיפות לעבר עיתונאים ככאלה, ופועל ככל הניתן לצמצום הפגיעה בהם תוך שמירה על ביטחון כוחותינו".
כתבנו לענייני צבא וביטחון הלל ביטון רוזן פרסם כי על פי גורמים ביטחוניים, המטרה שהותקפה הייתה מפקדה מבצעית של ארגוני הטרור, ולא המוסד הרפואי עצמו. מה שהיה בעבר בית החולים נאצר, הפך למפקדת טרור.

אלמוג כהן מגבה את הלוחמים ותוקף: "עדיף שתמלאו את פיכם מים"
סגן השר במשרד ראש הממשלה אלמוג כהן גיבה את הלוחמים ותקף את המבקרים: "אני מגבה ללא סייג את הלוחמים שחשו מאויימים וירו לעבר מפקדת הטרור בחאן-יונס. לכל אותם גיבורי הפלורסנטים שתמיד צצים כמו פטריות אחרי הגשם, ודואגים להוציא דיבת חיילינו בעולם, המוסריים בלירה שזועקים לסיים את המלחמה ולהיערך בקו הגנה שלעולם ייפרץ – עדיף שתמלאו את פיכם מים. כבר הבאתם עלינו אסון אחד יותר מידי".
