למרות עדות הלוחמים, אותה פרסמנו הערב (שני) בחדשות 14, במשרד ראש הממשלה ממהרים לפרסם דברי התנצלות באנגלית על תקיפת מפקדת הטרור: "ישראל מצטערת מאוד על התאונה הטרגית שאירעה היום בבית החולים נאצר בעזה".
"ישראל מעריכה את עבודתם של עיתונאים, צוות רפואי וכל האזרחים", נכתב בהודעת משרד ראש הממשלה, שם טוענים כי "רשויות הצבא עורכות חקירה יסודית".

"מלחמתנו היא נגד מחבלי חמאס", נמסר בתגובה, "מטרותינו הצודקות הן להביס את חמאס ולהחזיר את בני הערובה הביתה".
כזכור, פרסמנו במהדורה כי לאחר בדיקת פרטים שערכנו על תקיפת כוחותינו במפקדת הטרור נאצר בעזה, עולה במפורש – לוחמינו פעלו כנדרש.

לאחר הסערה, הלוחמים טוענים: "התקיפה בנאצר אושרה עם הפיקוד"
לאחר שיחה עם הכוחות המעורבים בתקיפה המדוברת, הם טוענים בצורה חד משמעית – "התקיפה אושרה ותואמה עם הפיקוד הבכיר והם ידעו עליה טרם בוצעה".
