accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך "ריקלין ושות'"

רה"מ יפגש עם ראש עיריית ב"ש וידון איתו בשיקום ביה"ח סורוקה

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

א אלול ה'תשפה (25.08.25)

22

6

like

0

dislike

לאחר הריאיון הסוער של רוביק דנילוביץ' אתמול בתוכנית, ראש הממשלה נתניהו זימן את ראש עיריית באר שבע לפגישה במשרדו, בה השניים צפויים לדון בשיקום בית החולים סורוקה בעיר • כזכור דנילוביץ ביקר בחריפות את החלטת הממשלה: "מיליארד וחצי שקל לעזה? מה עם סורוקה?"


פרסום הערב (שני) ב"ריקלין ושות". לאחר הריאיון הסוער של ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ אתמול (ראשון) בתוכנית, ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן את דנילוביץ לפגישה במשרדו, בה השניים צפויים לדון בשיקום בית החולים סורוקה בעיר, שנפגע מטיל איראני במבצע "עם כלביא".

לדברי המגיש שמעון ריקלין, בתגובה לשאילתה ששלח ללשכת ראש הממשלה בעקבות הריאיון התקבלה התשובה הבאה: "ראש הממשלה נתניהו זימן את ראש עיריית באר שבע לפגישה במשרד שלו, משרד ראש הממשלה, ביום רביעי, בפגישה תהיה גם מנכ״לית משרד ראש הממשלה".

"מיליארד וחצי שקל לעזה? מה עם סורוקה?" | ריאיון סוער

"מיליארד וחצי שקל לעזה? מה עם סורוקה?" | ריאיון סוער

13
24.08.25|דין ברנדשטטר
maximize-image
יימצא הכסף לשיקום בית החולים? | צילום: דוברות סורוקה

כזכור, בריאיון ראש עיריית באר שבע ביקר בחריפות את הממשלה וזעק על חוסר הסיוע לתושבי הדרום ובפרט לבית החולים סורוקה. דנילוביץ אמר כי זהו בית החולים הקדמי היחידי שיש לצבא, תיאר את המצב הרעוע של בית החולים בעקבות פגיעת הטיל האיראני, ואמר "כרגע יש החלטת ממשלה – העבירו לעזה מיליארד וחצי שקל עכשיו לבית חולים שיפא. מה עם בית חולים סורוקה שמטפל במיליון איש בנגב? מה עם בית חולים סורוקה שהציל את החיילים?".

עקבו אחרינו גם ב-Google News