accessibility-icon
share-icon
צילום: איתי בית-און/ לע״מ

שר הביטחון מאיים על החות'ים: "בהמשך - תהיה גם מכת בכורות״

רבקה שורק

רבקה שורק

ל אב ה'תשפה (24.08.25)

19

19

like

2

dislike

לאחר תקיפת בתימן, איים שר הביטחון ישראל כ"ץ כי החות'ים "ישלמו בריבית דריבית על כל טיל שישגרו לעבר ישראל" • ראש הממשלה נתניהו הוסיף כי מדובר במסר לכל האזור: "מי שתוקף אותנו - אנחנו תוקפים אותו".


שר הביטחון ישראל כ"ץ איים היום (ראשון) לאחר התקיפה בתימן על החות'ים מבור חיל האוויר בקריה, ומסר כי "על כל טיל שישגרו לעבר ישראל החות'ים ישלמו בריבית דריבית".

לדבריו, ״צה"ל השמיד כעת את ארמון הנשיאות של החות'ים בתימן ותקף מאגרי דלק ותחנות כוח וחשמל. אנחנו ממשיכים בהטלת מצור אווירי וימי ופוגעים במטרות תשתית שמשמשות לקידום הטרור החות'י".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוסיף על דבריו: ״חיל האוויר תקף היום שוב מטרות אסטרטגיות בתימן. הוא תקף את ארמון הנשיאות בלב הבירה צנעא, את תחנת הכוח של העיר, את מיכלי הדלק שמספקים אותה".

maximize-image
ראש הממשלה בנימין נתניהו מהבור בקריה | צילום: מעיין טואף/ לע״מ

בנוסף, נתניהו רמז על הבאות: "משטר הטרור החות'י לומד בדרך הקשה שהוא ישלם ומשלם מחיר כבד מאוד על התוקפנות שלו נגד מדינת ישראל. אני רוצה לברך את הרמטכ״ל, מפקד חיל האוויר, את טייסינו על ביצוע מושלם. כל המטוסים שלנו חזרו לשטחינו".

הוא חתם את דבריו במסר תקיף: "מי שתוקף אותנו – אנחנו תוקפים אותו. מי שמתכנן לתקוף אותנו – אנחנו תוקפים אותו. אני חושב שהאזור כולו לומד את עוצמת היד והנחישות של מדינת ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News