אביחי הולנדר, יוצר וזמר ישראלי, התארח היום (ראשון) בתוכנית "על הבוקר", וסיפר על ההתמודדות עם הפוסט-טראומה והאובדן באמצעות המוזיקה: "אני לא רוצה למחוק – רק רוצה להצליח להסתובב בעולם שמח".
"שירתתי ביחידת אגוז, בצוק איתן עברנו אירוע רב נפגעים, הכוח שלנו עלה על מטען כשהצוות המוביל של הפלוגה כמעט כולו נפגע, היו לנו שני הרוגים – יובל דגן וטל יפרח ז"ל, שהם חברים שאני נושא עמוק בלב, כבר שנים שהולכים איתי", סיפר הולנדר.

לאחר מכן, שיתף המוזיקאי על ההתמודדות שלו: "הניסיון שלי זה החיים שאחרי זה – היכולת להחזיק זוגיות, עבודה, חזון, חלום והורות, הדבר הזה הוא לא מובן מאליו".
"האם הדבר הזה עובר? אני חושב שאם עושים עבודה טובה ונכונה בחיים – אז אפשר לחיות עם זה", סיפר הולנדר, ולאחר מכן הבהיר: "אני לא רוצה למחוק את הזיכרון של החברים שלי או את מה שעשיתי, אני רק רוצה להצליח להסתובב בעולם שמח".
"התשוקה זה אחד הדברים שמעניקים משמעות לחיים. עבורי – המוזיקה הצילה את חיי", המשיך. כשחתם את דבריו, בחר המוזיקאי להדגיש כי פוסט טראומה היא לא מחלה שקטה: "זו התמודדות נפשית – וזה לא הופך בן אדם לפחות לוחם, להלחם על הנפש זה לא פחות קשה".
