כוחותינו מחטיבת "הגולן" (474), ביצעו בשבוע שעבר סדרת פשיטות ליליות במרחב דרום סוריה, במטרה לאתר אמצעי לחימה ולעצור חשודים בפעילות עוינת.
במהלך סריקות מקבילות ביעדים שונים, איתרו הכוחות מספר מחסני אמצעי לחימה. בין הממצאים שנחשפו: טילי RPG, מטעני חבלה, כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב וכמות רבה של תחמושת. כלל האמל"ח הוחרם והועבר להמשך טיפול.


בהמשך לפעילות, ועל בסיס אינדיקציות מודיעיניות שנאספו בתקופה האחרונה, עצרו כוחות החטיבה יחד עם חוקרי שטח של יחידה 504 מספר חשודים במרחב. העצורים הועברו לחקירה לצורך המשך בירור.


סגן-אלוף א', מפקד גדוד בחטיבה 474, התייחס לפעילות לאחר אחת הפשיטות: "בעקבות מידע מודיעיני על התארגנות של פח״ע באחד הכפרים בדרום סוריה, יצאנו הלילה לפשיטה. אנחנו נמשיך לסכל כל התארגנות של פח״ע במרחב על מנת להגן על תושבי רמת הגולן, ונעשה כל שנדרש על מנת להבטיח את הביטחון של התושבים".
בצה"ל מדגישים כי כוחות חטיבת "הגולן" ימשיכו לפעול בדרום סוריה במטרה לסכל איומים על ביטחון מדינת ישראל ולשמירה על תושבי רמת הגולן בפרט.
