רוכב אופנוע בן 35 החליק הלילה (בין שבת לראשון) בכביש 75 סמוך למחלף יגור לכיוון שער העמקים בחיפה. כוחות ההצלה פינו לבית החולים רמב"ם את הרוכב במצב קשה אך יציב, כשהוא בהכרה עם חבלה רב מערכתית.
פאראמדיק מד"א אלכס קפליאן שהגיע לזירה, סיפר: "כשגענו, ראינו המולה ואנשים שניסו לסייע לפצוע, ראינו במרחק של כ- 20 מטר מהאופנע, גבר בשנות השלושים שוכב במרכז הכביש כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית".
"הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב", סיפר קפליאן.
