המשטרה עצרה היום (חמישי) שמונה מפרי סדר במהלך הפגנה בלתי חוקית ברחוב בן גוריון בחיפה. העצורים סירבו להיענות להנחיות השוטרים, הניפו שלטים וקראו קריאות נגד ישראל והמלחמה הצודקת נגד ארגון הטרור הרצחני חמאס בעזה.
במשטרה מבהירים כי התנהלותם של המפגינים סיכנה את שלומו של הציבור והפריעה לחופש התנועה. על כן, ובעקבות ההתעלמות מהנחיות, נאלצו השוטרים לעצור את המפגינים. המשטרה הדגישה כי כל ניסיון להפר את החוק או לפגוע בציבור יטופל ביד קשה, כדי להבטיח ביטחון וסדר.

במשטרה מציינים כי הם רואים בזכות המחאה אבן יסוד בדמוקרטיה, אך המחאות חייבות להיערך במסגרת החוק: "כל מי שמפר את ההנחיות ומסכן את שלום הציבור יישא באחריות מלאה למעשיו", נמסר.
