accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

סיכנו את הציבור: 8 נעצרו בהפגנה בלתי חוקית נגד המלחמה בעזה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כז אב ה'תשפה (21.08.25)

2

1

like

0

dislike

המשטרה עצרה היום שמונה מפרי סדר בהפגנה בלתי חוקית ברחוב בן גוריון בחיפה, לאחר שסירבו להנחיות, הניפו שלטים וקראו קריאות נגד ישראל במלחמה הצודקת בעזה • המשטרה מדגישה: המחאה דמוקרטית מותרת, אך כל הפרת חוק או סיכון הציבור תטופל ביד קשה


המשטרה עצרה היום (חמישי) שמונה מפרי סדר במהלך הפגנה בלתי חוקית ברחוב בן גוריון בחיפה. העצורים סירבו להיענות להנחיות השוטרים, הניפו שלטים וקראו קריאות נגד ישראל והמלחמה הצודקת נגד ארגון הטרור הרצחני חמאס בעזה.

במשטרה מבהירים כי התנהלותם של המפגינים סיכנה את שלומו של הציבור והפריעה לחופש התנועה. על כן, ובעקבות ההתעלמות מהנחיות, נאלצו השוטרים לעצור את המפגינים. המשטרה הדגישה כי כל ניסיון להפר את החוק או לפגוע בציבור יטופל ביד קשה, כדי להבטיח ביטחון וסדר.

maximize-image
אילוסטרציה | ארכיון, צילום: שטראסטוק

במשטרה מציינים כי הם רואים בזכות המחאה אבן יסוד בדמוקרטיה, אך המחאות חייבות להיערך במסגרת החוק: "כל מי שמפר את ההנחיות ומסכן את שלום הציבור יישא באחריות מלאה למעשיו", נמסר.

עקבו אחרינו גם ב-Google News