בלעדי: הסיפור ההזוי הזה מתחיל בהתראה לפני פניה להוצאה לפועל שנשלחה לראש הממשלה בגלל דוח שלא שולם על נסיעה בתחבורה ציבורית ללא כרטיס בדצמבר 2023. מובן שראש הממשלה לא נוסע בתחבורה ציבורית ומישהו השתמש כאן בתעודת הזהות שלו.
נתניהו פנה באמצעות עורך דינו אוריאל ניזרי לחברת אגד בכדי לברר את העניין, ושם התגלה שמדובר בתופעה. אנשים שונים מבצעים עבירות שונות ומשתמשים בתעודת הזהות של ראש הממשלה על מנת לגלגל אליו אחריות.
בתגובה פנה היום נתניהו אל מפכ"ל המשטרה דני לוי והגיש תלונה רשמית בנושא. הינה הדברים: "במהלך השנתיים האחרונות אנו עדים לתופעה חמורה ומדאיגה מאוד, לפיה אנשים מתחזים לכבוד ראש ממשלת ישראל ומבצעים עבירות שונות.
מבירור עם חברת אגד עולה, כי מדובר במקרים רבים וחוזרים לא רק בחברתם, אלא אף בחברות תחבורה נוספות".

לאחר שפנה עורך דינו של נתניהו, אגד ביטלה כמובן את הדוח. ובכל זאת שליחת התראה לפניה להוצאה לפועל ללשכת ראש הממשלה על דוח של תחבורה ציבורית לא הדליק שם שום נורה אדומה. ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "העניין חמור והועבר לבחינת אגף החקירות המודיעין".
