שאהד גוריישי, קצין התקשורת של מחלקת המדינה לענייני ישראל ועזה, פוטר מספר ימים לאחר שניסח הצהרה שלפיה ארצות הברית מתנגדת לפינוי בכפייה של עזתים, כך דווח היום (חמישי) ב"וושינגטון פוסט".
גוריישי תיאר כי אי ההסכמות האפילו על העבודה עם הממשל, והדגיש: "למרות מוניטין יציב ויחסי עבודה קרובים עם רבים מעמיתיי, לא הצלחתי לשרוד את חילוקי הדעות הללו".
בתגובה לדיווח, מחלקת המדינה מסרה ל"וושינגטון פוסט" כי "עובדים פדרליים לא צריכים להעמיד את האידיאולוגיות הפוליטיות האישיות שלהם לפני האג'נדה של הנשיא הנבחר".
