בוושינגטון ינסו לקדם היום (שני) את סיום המלחמה בין רוסיה לאוקראינה בהסכם כולל בפגישה שתתקיים בין נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי ומנהיגים בכירים באירופה לבין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
לפי הדיווחים האחרונים, זלנסקי תחילה ייפגש לבד עם נשיא ארה"ב בארבע עיניים בחדר הסגלגל, שם יציג לו את תוצאות מהפגישה עם פוטין, ורק לאחריה תתקיים הפגישה המשולבת עם משלחת הבכירים מאירופה שכוללת את מזכ"ל נאט"ו מארק רוטה, יו"ר הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין, וכן מנהיגי צרפת, גרמניה, בריטניה, פינלנד ונוספים.

טראמפ כבר הודיע טרם הפגישה על הכיוון אליו הוא רוצה להגיע בציוץ ברשת truth לפיו זלנסקי "יכול לסיים את המלחמה עם רוסיה כמעט באופן מיידי אם הוא רוצה, או שהוא יכול להמשיך להילחם". לדבריו, "חצי האי קרים שנלקח בתקופת אובמה לא יוחזר, ואוקראינה לא תצורף לנאט"ו".
למרות זאת, בכירים אמריקאים ואירופאים אישרו במספר ריאיונות והצהרות לתקשורת כי הממשל בארה"ב רואה בחיוב ערבויות ביטחוניות לאוקראינה הדומות לסעיף 5 באמנת נאט"ו, שכן יאפשרו הצבת כוחות מערביים במדינה, ויאפשרו התערבות שלהם אם רוסיה תתקוף שוב לאחר ההסכם.
בינתיים כאמור בצל השיחות, הלחימה באוקראינה נמשכת והלילה (בין ראשון לשני) רוסיה שיגרה 4 טילים בליסטיים וכ-140 כטב"מים לעבר מחוזות דונייצק, חארקיב, סומי, דנייפרופטרוב, אודסה וקייב. חיל האוויר האוקראיני הודיע כי 88 מל"טים יורטו, בעוד נרשמו 25 פגיעות במספר מחוזות, ו-13 אנשים נפצעו.
