33 שוהים בלתי חוקיים ערבים נעצרו הלילה (בין ראשון לשני) בדירת מגורים בשכונת אום טובא שבמזרח ירושלים אשר שימשה על פי החשד, "מעון מסתור" עבורם. כוחות המשטרה הגיעו למקום בשעת לילה מאוחרת והופתעו לגלות בצפיפות רבה את עשרות השב"חים בדירה.
על פי החשד, בעל הדירה תושב המקום, איפשר את שהותם של עשרות הערבים במקום בתמורה לתשלום, והפך את הדירה לשטח מסתור שבו התגוררו עשרות השוהים הבלתי חוקיים. החשוד בעל הדירה נעצר על ידי השוטרים יחד עם 33 השב"חים, והם הועברו לחקירה במרחב דוד. חקירת המקרה נמשכת.

מהמשטרה נמסר כי היא "נוקטת במדיניות של אפס סובלנות כלפי שוהים בלתי חוקיים וכלפי כל גורם המסייע בידם, בין אם באמצעות הלנה, העסקה או הסעה. חשיפת השב"חים הלילה, היא חלק מפעילות רחבה של מבצעים יזומים הנערכים בכל רחבי ירושלים, ותימשך בנחישות וללא פשרות".
