היועצת המשפטית הגיבה הלילה (בין ראשון לשני) לסאגת המנעולים בלשכתו של שר המשפטים יריב לוין. בתגובתה לבג"ץ, בהרב מיארה טענה כי כבר שנים נהוג לאפשר לה להשתמש בלשכתו, ולכן החלטת השר לוין סותרת את ההוראה שלפיה "אין לשנות את מסדרי העבודה הקיימים". לטענתה, "תכליתו של לוין היא ניסיון לפגוע במעמדה של היועצת המשפטית ובעבודתה המקצועית".

בתגובה של בהרב מאירה לבג"ץ נכתב: "מאז תחילת כהונת היועצת המשפטית לממשלה, המשיכה היועצת את הנהוג במשרד המשפטים מזה עשור קודם לכן, לפחות, והוא, כפי שנמסר, שהיועץ המשפטי לממשלה וסגניו נוהגים לעשות שימוש במתחם משרדים בקריית הממשלה תל אביב ובו לשכות שר המשפטים ומנכ"ל משרד המשפטים, בימים בהם המתחם לא מאויש על ידי לשכות השר והמנכ"ל. על פי הנהוג בשנים אלה, היועצת ישבה במשרד שבו יושב שר המשפטים, ואנשי לשכתה יושבים ביתר המשרדים במתחם. הגעת היועצת וצוותה למתחם נעשית על פי תיאום מוקדם עם לשכת שר המשפטים ומנכ"ל המשרד.
כפי שעולה למעשה גם מתגובת שר המשפטים, רק לאחר החלטת הממשלה, ובקשר ישיר אליה, התקבלה החלטה חד-צדדית, ללא כל הסבר, בדבר נעילת משרד השר, כך שהיועצת לא תוכל להיכנס אליו. כן התבקשה לשכת היועצת שלא לעשות שימוש במתחם
האירוע המתואר סותר את הצווים השיפוטיים שיצאו מלפני בית המשפט הנכבד, ובפרט את ההוראה לפי אין לשנות מסדרי העבודה הקיימים. דומה שתכליתו היא ניסיון לפגוע במעמדה של היועצת המשפטית לממשלה ובעבודתה המקצועית".

כזכור, בשבוע שעבר נודע כי שר המשפטים לוין החליף את המנעולים בלשכה שהוא חולק יחד עם היועמ"שית, דבר שמנע מבהרב מיארה ועובדיה גישה למקום ."הניסיון שלה לעשות שימוש לא מורשה בלשכת השר הוא עוד דוגמה להתנהלות תמוהה מצד מי שכבר הודחה מתפקידה", נמסר מלוין בהודעה שבה לא כינה את בהרב-מיארה יועמ"שית.
בהודעה מטעם לוין נכתב: "מדובר בטענה שהיא לא פחות מהזויה. המנעולים בלשכת השר בתל אביב אכן הוחלפו. הלשכה היא לשכתו של השר ולא של עו"ד בהרב מיארה. הניסיון שלה לעשות שימוש לא מורשה בלשכת השר הוא עוד דוגמה להתנהלות תמוהה מצד מי שכבר הודחה מתפקידה".
