accessibility-icon
share-icon
המכתב של ח"כ אילוז וח"כים נוספים לרה"מ | צילום: חדשות 14

ח"כים מהליכוד לרה"מ: "תביא את החלת הריבונות להחלטת ממשלה"

אברהם חסון

אברהם חסון

כג אב ה'תשפה (17.08.25)

106

6

like

5

dislike

פורסם בחדשות 14: אחרי מכתב ראשי מועצת יש”ע שקרא לראש הממשלה להעלות את נושא החלת הריבונות לדיון בממשלה, וכאמור לא קודם בסופו של דבר, היום מגיע מכתב נוסף לרה"מ - רק שהפעם הוא מתוך הליכוד


פורסם בחדשות 14: חבר הכנסת דן אילוז יזם מכתב שעליו חתומים שמונה מחברי הכנסת של המפלגה, בקריאה לראש הממשלה להביא את נושא הריבונות להחלטת ממשלה. אבל מעניין לציין, שאילוז הזמין את כל חברי הכנסת של הליכוד להצטרף למהלך, ובסופו של דבר רק שמונה חתמו.

אז חברי הכנסת אומנם הצביעו על הצהרה להחלת ריבונות, אבל כשזה מגיע לשלב שבו צריך לדרוש שזה יהפוך להיות רשמי, הם נשארים דווקא מאחור.

maximize-image
ח"כ דן אילוז, הליכוד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במקביל, בפגישת ראש הממשלה עם ראשי מועצת יש”ע התייחס נתניהו לנושא ואמר: "כמו שעשיתי המון דברים שלא יכולתי לספר עליהם בזמן אמת, גם אמרו שלא אתקוף באיראן ותקפתי, אמרו שלא נפעל בלבנון ופעלתי. גם בנושא הריבונות זה כך. נמשיך להעמיק את אחיזתנו בארץ אבותינו".

בתגובה לדבריו דרשו ראשי מועצת יש”ע מראש הממשלה להחיל את הריבונות כצעד מנע מול כוונות המדינות להצהיר על מדינה פלסטינית – ולא כמהלך תגובתי שיונח על השולחן רק לאחר מכן.

עקבו אחרינו גם ב-Google News