במהלך ההפגנות היום (ראשון) במסגרת "השביתה", מפגינים הניפו שלטים המעודדים סרבנות וקראו קריאות נגד צבא ההגנה לישראל, ונגד המדינה, במקביל – 25 מפירי סדר נעצרו בידי המשטרה.
במסגרת ההפגנות, נחסמו לסירוגין נתיבי איילון במספר מוקדים על ידי מפגינים שלא נשמעו להוראות השוטרים, תוך סיכון משתמשי הדרך. בנוסף, נחסם גם רחוב בגין בתל אביב.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום פעלו לפיזור המפגינים ופינו את החסימות. כאמור, עד כה נעצרו 25 מפירי סדר שהפרו את הסדר הציבורי ופגעו באופן משמעותי בחופש התנועה. על פי הודעת המשטרה, כלל צירי התנועה שנחסמו בתחומי מחוז תל אביב, בהם נתיבי איילון ורחוב בגין, נפתחו בשלב זה לתנועה.
המשטרה פרסה כוחות מתוגברים במוקדים שונים, והבהירה כי תמשיך לפעול "באפס סובלנות" כלפי הפרות סדר. "ככל שהשוטרים יתקלו בהתנהגויות המסכנות את שלום הציבור, הם יפעילו את כלל האמצעים העומדים לרשותם כחוק, במטרה להשיב את הסדר והביטחון", נמסר.
